Advertisement

דולגופיאט - מחוץ לפודיום: דולגופיאט במקום החמישי באליפות העולם | ישראל ... : ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו.

דולגופיאט - מחוץ לפודיום: דולגופיאט במקום החמישי באליפות העולם | ישראל ... : ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו.. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. אין לי מילים לתאר את ההרגשה.

ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הכסף באליפות אירופה
ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הכסף באליפות אירופה from ynet-images1.yit.co.il
דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו:

אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון.

מהכאבים בגב עד לפודיום: מי אתה, ארטיום דולגופיאט
מהכאבים בגב עד לפודיום: מי אתה, ארטיום דולגופיאט from www.ynet.co.il
את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב.

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה:

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל.

הזהב ההיסטורי של דולגופיאט: מי ייהנה מכספי הזכייה? - גלובס
הזהב ההיסטורי של דולגופיאט: מי ייהנה מכספי הזכייה? - גלובס from res.cloudinary.com
היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

Posting Komentar

0 Komentar